تاریخ و زمان
تاریخ و زمان

شماره های رند همراه اول

راهنمای مطالعه

شماره های رند همراه اول

به ترتیب با ارزشترین و گران ترین شماره رند اول همراه اول متعلق است به شماره 09123456789 که رندترین شماره موجود در شماره خط ایران است. بعد از این شماره، شماره های لیست زیر جرو بالاترین و با ارزش ترین شماره های در حال حاضر ایران است.

شماره های رند همراه اول فقط مختص شماره های رند عددی نمیباشد. شماره های رند حروفی هم در بازار وجود دارند که این شماره ها توسط نام یک شخص معروف یا کمپانی و شرکت بزرگ نامگزاری شده اند. شماره ای مانند شماره علی دایی یا به اختصار 09122543234 شماره که شماره ها بر اساس نام علی دایی ستاره فوتبال ایران نامگزاری شده است.

پیش شماره های معروف و پرطرفدار همراه اول:

پیش شماره 0912:

که در ابتدا 0911 بود که بدون تفکیک استان ها بود ولی همراه اول تصمیم گرفت که شماره استان ها را از همیگه تفکیک کند برای همین شماره 0911 را تبدیل به شماره 0912  و مختص شماره استان تهران کرد

پیش شماره 0913:

این شماره برای استان های اصفهان، یزد، کرمان و چهارمحال بختیاری میباشد که همراه اول هم خطوط دائمی و هم اعتباری ارائه میدهد

پیش شماره 0915:

این پیش شماره مختص استان های خراسان شمالی ، خراسان رضوی ، خراسان جنوبی و سیستان و بلوچستان میباشد که مانند پیش شماره های دیگر هم خطوط اعتباری و هم دائمی ارائه میدهند

دیگر پیش شماره ها و استان ها:

0917: استان های فارس ، هرمزگان ، کهگیلویه و بویر احمد و بوشهر

0918: استان های مرکزی ، همدان ، کرمانشاه و کردستان و ایلام

0919: استان های تهران ، البرز ، سمنان ، قم ، قزوین و زنجان

0990: که جزو جدید ترین پیش شماره های اپراتور همراه اول است و تنها به صورت اعتباری عرضه شده و به استان خاصی تعلق نداره

معرفی پیش شماره های دائمی  و اعتباری اپراتور همراه اول:

پیش کد سیم کارت همراه اول اعتباری

۰۹۱۰ ، ۰۹۱۱ ، ۰۹۱۳ ، ۰۹۱۴ ، ۰۹۱۵ ، ۰۹۱۶ ، ۰۹۱۷ ، ۰۹۱۸ ، ۰۹۱۹ ، ۰۹۹۰ ، ۰۹۹۱ ، ۰۹۹۲ ، ۰۹۹۳

پیش کد سیم کارت همراه اول دائمی

۰۹۱۰ ، ۰۹۱۱ ، ۰۹۱۲ ، ۰۹۱۳ ، ۰۹۱۴ ، ۰۹۱۵ ، ۰۹۱۶ ، ۰۹۱۷ ، ۰۹۱۸ ، ۰۹۱۹ ، ۰۹۹۱ ،  ۰۹۹۲

پیش کد سیم کارت های مشترک (دائمی و اعتباری)

0910، 0911، 0913، 0914، 0915، 0916، 0917، 0918، 0991، 0992

تاثیر پیش‌شماره بر قیمت سیم کارت همراه اول

در بخش قبلی با پیش شماره های همراه اول تا حدودی اشنا شدید. حال چه چیزی باعث افزایش قیمت سیم کارت و تبدیل ان به سیم کارت لاکچری یا سیم کارت میلیاردی میشه؟

در پاسخ به سوال قبل باید بگویم معمولا قیمت فروش پیش شماره در شهر های بزرگتر به مراتب بیشتر از استان های کوچک است و بهتر است قبل از خرید به دفاتر پیشخوان برای مطلع شدن از قیمت اصلی انها مراجعه کنید یا این که با مراجعه به سایت اصلی همراه اول یا سایت های معتبری همچونwww.rondbaz.com  و www.luvipa.ir میتوانید از اخرین قیمت های سیم کارت های لاکشری و رند اگاه باشید

تفاوت قیمت همراه اول با ایرانسل

بدون شک بزرگ‌ترین اپراتورهای تلفن همراه در کشور، همراه اول و ایرانسل هستند. تعداد مشترکین این دو اپراتور با سایر اپراتورهای کشور قابل مقایسه نیست.

با توجه به تعرفه‌ سیم کارت دائمی اپراتورها؛ تنها تفاوت این سیم کارت‌ها در هزینه پیامک فارسی هستش که ایرانسل ۱۰ ریال گرون‌تره! البته این مقایسه صرفا از روی تعرفه‌ها بود و اگه بخوام بقیه موارد رو بگم؛ اعتبار سیم کارت دائمی همراه اول خصوصا خط موبایل ۰۹۱۲ خیلی خیلی بیشتر از خطوط دائمی ایرانسل هستش. از طرف دیگه تعداد دکل‌های همراه اول خیلی بیشتر از ایرانسل هستش و همراه اول ثابت کرده که در مناطق مختلف از جمله روستاها از میزان آنتن‌دهی بسیار خوبی برخورداره.

البته ممکنه در منطقه‌ای که شما هستین، ایرانسل بهتر آنتن بده برای همین پیشنهاد میکنم حتما قبل از خرید سیم کارت موردنظرتون از طریق سایت اپراتورها، پوشش شبکه و میزان آنتن‌دهی رو در محل موردنظرتون بررسی کنید.

تا اینجا از لحاظ تعرفه‌ها مقایسه شد اما یه موضوع مهم که گفتنش خیلی اهمیت داره و تا الان بهش اشاره‌ای نکردم قیمت سیم کارت هستش.

بزارید از همین اول کاری خیالتون رو راحت کنم، قیمت سیم کارت‌ها هم بر اساس شرایط بازار خرید و فروش سیم کارت تغییر میکنه و قیمت امروز، فردا بی‌اعتبار میشه و نمیشه روش حساب کرد!

نکته اول اینکه قیمت سیم کارت دائمی از اعتباری بیشتره (البته اگه مرغوبیت سیم کارت رو در نظر نگیریم) و برای استعلام قیمت سیم کارت بهتره از طریق سایت‌های خرید و فروش سیم کارت که قیمتشون به روز هستش کمک بگیرید تا رنج حدودی دستتون بیاد.

۳ آیتم وضعیت سیم کارت، مرغوبیت و میزان کارکرد سیم کارت از عواملی هستند که روی قیمت تاثیر مستقیمی دارند. برای همین اگه اپراتورتونو انتخاب کردین و دنبال ارزون‌ترین سیم کارت هستین سعی کنید که این سه مورد رو لحاظ کنید.

توییتر
ایمیل
تلگرام
واتساپ
لینکدین
فیس بوک

دیدگاهتان را بنویسید