تاریخ و زمان
تاریخ و زمان

خرید سیم کارت 100 میلیاردی

راهنمای مطالعه

خرید سیم کارت میلیلردی

در سال 2023، یک شرکت مخابراتی در ایران موفق به خرید یک سیم کارت به قیمت 100 میلیارد تومان شد. این سیم کارت دارای شماره تلفن خاصی بود که بسیار با ارزش و منحصربفرد محسوب می شد.

ارزش بالای این شماره تلفن به چند دلیل اصلی بود: اول اینکه این شماره، شماره رندی بود که در بین مردم بسیار مطلوب و جذاب تلقی می شد. شماره های کوتاه و زیبا معمولاً طرفداران زیادی دارند و افراد حاضرند هزینه های بالایی برای تملک آنها بپردازند.

دوم اینکه این شماره با ارزش، یک شماره ماندگار در حافظه بود که به صورت خاص و منحصربفرد در دسترس قرار گرفته بود. شماره های حافظه دار نیز به دلیل خاص بودن و آسان به خاطر سپردن بودن، در بین مردم بسیار محبوب هستند و تقاضای زیادی برای آنها وجود دارد.

سوم اینکه این شماره تلفن به عنوان یک دارایی ارزشمند در اختیار شرکت مخابراتی قرار گرفت و می توانست در انجام مبادلات مالی و تجاری مختلف مورد استفاده قرار گیرد. شماره های خاص و ارزشمند چنین کاربردهای فراتر از صرفاً استفاده مخابراتی پیدا می کنند.

در مجموع، خرید این سیم کارت 100 میلیاردی نشان دهنده ارزش بالای شماره های خاص و کوتاه در بازار تلفن همراه ایران است و شرکت های مخابراتی حاضرند هزینه های هنگفتی را برای تملک چنین شماره هایی پرداخت کنند.

متقاضیان سیم کارت های رند چه کسانی هستند؟

به گفته فعالان این حوزه، بازار سیم کارت های رند همیشه داغ است و این محصول لاکچری مشتری های مخصوص به خودش را دارد که حاضرند برای به دست آوردن آنها، تقریبا هر مبلغی را بپردازند.
از نظر آنها سیم کارت های رند بیشتر مورد توجه شرکت های تبلیغاتی و هلدینگ های بین المللی می باشد. البته در این بین افرادی با سطح مالی بسیار بالا هم پیدا میشوند که به دنبال اعتبار شخصی بوده و این شماره ها را برای خود یا برای هدیه دادن خریداری می کنند.

از نظر یکی از این فعالان که بیش از 15 سال بود در این حرفه مشغول به کار می باشد، سلبریتی ها و افراد مشهور اصلا به دنبال شماره های رند نمی باشند و علاقه ای نسبت به خرید این سیم کارت ها ندارند.
البته به گفته فروشندگان سیم کارت بازار ایران، در حال حاضر مشتری این نوع سیم کارت ها کمتر شده و همین موضوع باعث شده تا فروشنده ها تخفیف چند صد میلیونی به شرط نقد بودن پول مشتری بدهند. مثلا به تازگی، سیم کارت یک میلیاردی، با تخفیف فروش نقدی به قیمت 750 میلیون به فروش رفت.
در هر صورت بازار سیم کارت در ایران، مانند هر تجارت دیگری پیچیدگی های مخصوص به خودش را داشته  و از مسائل مختلف فرهنگی، سیاسی و اقتصادی جامعه تاثیر می پذیرد.

قیمت گران ترین سیم کارت در ایران

گران‌ترین سیمکارت موجود در کشور شماره‌ای با کد یک است که ۶ رقم یک دیگر بعد از آن دارد و قیمت آن به بیش از ۳۰۰ میلیارد تومان می‌رسد. بعد از آن، سیم کارت رند حروفی alidaei جز گرانقیمت ترین سیم کارت های موجود است.

قیمت گران ترین سیم کارت در ایران

شماره سیم کارت قیمت
گرانترین کد ۱ ۰۹۱۲۱۱۱۱۱۱۱ بیش از ۳۰۰ میلیارد
رند حروفی alidaei ۰۹۱۲۲۵۴۳۲۳۴ بیش از ۱۰۰ میلیارد
گرانترین کد ۲ ۰۹۱۲۲۲۲۲۲۲۲ بیش از ۹۰ میلیارد
گرانترین کد ۳ ۰۹۱۲۳۳۳۳۳۳۳ بیش از ۸۰ میلیارد
گرانترین کد ۴ ۰۹۱۲۴۴۴۴۴۴۴ بیش از ۵۰ میلیارد
گرانترین کد ۵ ۰۹۱۲۵۵۵۵۵۵۵ بیش از ۴۵ میلیارد
گرانترین کد ۶ ۰۹۱۲۶۶۶۶۶۶۶ بیش از ۴۰ میلیارد
گرانترین کد ۷ ۰۹۱۲۷۷۷۷۷۷۷ بیش از ۲۰ میلیارد
گرانترین کد ۸ ۰۹۱۲۸۸۸۸۸۸۸ بیش از ۱۵ میلیارد

برای اطلاع از قیمت سیم کارت میلیاردی و خرید آن با شماره ۰۹۱۲۰۲۷۱۱۲۹ تماس بگیرید.

شماره رند را چگونه بشناسیم؟

وقتی که بخواهید که یک شماره رند خریداری کنید با اصطلاحات مختلف مواجه می‌شوید مثلا رند آینه‌ای، دوتایی، پله‌ای، …. که شماره رند میلیونی از معروفترین آنها است.

سیمکارت رند پله‌ای:  این مدل شامل شماره‌هایی می‌شود که حداقل چهار رقم اول یا آخر آن‌ها را اگر دو رقم دو رقم جدا کنیم، رقم یکان یا دهگان آن‌ها برابر باشند و به دو دسته پله‌ای از اول و پله‌ای از آخر تقسیم می‌شوند.

سیمکارت رند آینه‌ای‌:  این نوع رند شامل شماره‌هایی می‌شود که حداقل چهار رقم اول یا آخر شماره به‌صورت قرینه قرار گرفته باشند. مانند: ۵۱، ۱۵، ۰۹۱۲ یا ۴۱، ۱۴ *** ۰۹۱۲ در صورتی که سه رقم اول و آخر شماره نیز قرینه باشند باز هم شماره رند آینه‌ای به‌حساب می‌آید.

سیمکارت رند ترازویی:  به شماره‌هایی که سه رقم ابتدایی شماره با سه رقم انتهایی دقیقا یکسان باشد، رند ترازویی می‌گویند.

سیمکارت رند ترتیبی:  در صورتی که حداقل سه رقم از شماره به‌صورت اعداد پشت سر هم و به ترتیب در ابتدا یا انتهای شماره قرار گیرند به آن رند ترتیبی گویند و به دو مدل ترتیبی از اول و ترتیبی از آخر تقسیم‌بندی می‌شوند.

سیمکارت رند جفت جفت:  شماره‌هایی که در آن اعداد بعد از پیش شماره یا در انتهای شماره به صورت دو رقم، دو رقم یکسان باشد رند جفت جفت می‌گویند. مانند: *** ۸۵، ۸۵، ۰۹۱۲ یا ۲۶، ۲۶ *** ۰۹۱۲. این نوع شماره‌های رند دارای انواعی مثل جفت جفت اول، جفت جفت از آخر، سه جفت از اول و سه جفت از آخر هستند.

سیمکارت رند ۱۰ دهی:  در این نوع رند اعداد تشکیل‌دهنده شماره به‌صورت مضرب‌های ۱۰ یا مضرب‌های ۱۰ در آن‌ها به‌صورت پله‌ای در ابتدا یا انتهای شماره قرار گرفته‌اند.

سیمکارت رند هزاری و ۱۰ هزاری:  همانگونه که از اسم آن مشخص است اعداد به‌صورت هزار، ۱۰ هزار یا مضربی از آن در ابتدا یا انتهای شماره قرار می‌گیرند.

سیمکارت رند میلیونی:  شماره‌هایی که حداقل پنج عدد صفر در آن‌ها وجود داشته باشد، به‌صورت میلیون خوانده می‌شوند و از مرغوبیت بالایی برخوردار هستند.

سیمکارت رند تکراری‌:  اگر در یک شماره یک عدد به‌صورت مرتب و پشت سر هم تکرار شود به آن رند تکراری می‌گویند. هر چه تعداد تکرار عدد مورد نظر بیشتر باشد، شماره از مرغوبیت بالاتری برخوردار خواهد بود.

سیمکارت رند تکرار پیش‌شماره:  شماره‌هایی که در ابتدا یا انتهای آن‌ها پیش‌شماره مجددا تکرار می‌شود، به‌دلیل سادگی در به‌خاطر سپردن شماره رند محسوب می‌شوند.

سیمکارت رند تاریخ تولدی:  شماره‌هایی که با یک تاریخ تولد شروع می‌شوند یا به یک تاریخ تولد که معمولا یکی از سال‌های شمسی است، ختم می‌شوند را رند تاریخ تولدی می‌گویند.

سیمکارت رند متشکل از دو رقم:  در صورتی که اعداد شماره، تنها از دو عدد تشکیل شده باشند، دارای قیمت بالایی بوده و رند به حساب می‌آیند.

سیمکارت رند تکرار دو رقم یکی:  اگر چهار رقم اول یا آخر شماره به صورت xxyy باشند این نوع شماره رند را تشکیل می‌دهند.

چطور از luvipa سیم کارت 0912 رند لاکچری تهیه کنم؟

با مراجعه به صفحه “خرید و فروش سیم کارت های رند همراه اول با ارزش بیش از چند صد میلیارد در تهران!”

به جدول شماره ها مراجعه کرده و شماره مورد نظر خود را انتخاب کنید

همچنان برای طرفداران علی دایی بازیکن و قهرمان فوتبال ایران زمین یک پیشنهاد ویژه برای شماره مخصوص علی دایی به شماره ۰۹۱۲alidaei  برابر با ۰۹۱۲۲۵۴۳۲۳۴ یک قیمت استثنایی در نظر گرفتیم که برای کسب اطلاع بیشتر یا با شماره پشتیبانی یا با عضویت در سایت و تیکت پاسخگوی سوالات شما خواهیم بود.

 

توییتر
ایمیل
تلگرام
واتساپ
لینکدین
فیس بوک

دیدگاهتان را بنویسید