تاریخ و زمان
تاریخ و زمان

خرید سیم کارت بیزینسی

راهنمای مطالعه

سیم کارت های سازمانی همراه اول

همراه اول فروشگاه آنلاین سازمانی دارد که امکان بررسی قیمت و خرید آنلاین سیم کارت های دائمی و اعتباری سازمانی را فراهم می کند. همچنین سیم کارت های سازمانی همراه اول امکان تأمین نیاز سازمان‌ها و شرکت ها به انواع سیم‌کارت های دائمی و اعتباری را به صورت متمرکز و یکپارچه فراهم می کند.

سیم کارت های بیزینسی ایرانسل

ایرانسل نیز سیم کارت های سازمانی ارائه می دهد که می توان از طریق سایت business.irancell.ir آن ها را خریداری کرد.

سیم کارت های سازمانی وبیزینسی شاتل موبایل

شاتل موبایل سیم کارت های سازمانی یا سیم کارت های بیزینسی با امکان تخصیص بسته‌های سازمانی شخصی‌سازی شده به سطوح مختلف کارکنان و تجهیزات سازمان ها و شرکت‌ها ارائه می دهد. همچنین برای اولین بار در ایران، شاتل موبایل سیم کارت با نام تجاری اختصاصی و با استفاده از زیرساخت و پروانه شبکه تلفن همراه شاتل موبایل ارائه می دهد. شاتل موبایل همچنین امکان اتصال به هر سه اپراتور MNO کشور (همراه اول، ایرانسل و رایتل) را بر اساس موقعیت کاربر فراهم می کند و بهصرفهترین تعرفههای پایه را برای سیمکارت هوشمند سازمانی ارائه می دهد.

سایت ها و پیج های اینستاگرامی برای خرید سیم کارت سازمانی

جدا از مخابرات و سامانه های معرفی شده شما میتوانید از طریق سایت و پیج هایی که در زمینه فروش سیم کارت های مخصوص و اغلب رند هستند سیم کارت های منحصر به فرد تهیه کنید.

غالبا قیمت سیم کارت های رندی که چه در پیج های اینستاگرامی و چه در سایت ها میبینید با قیمت مخابرات و سامانه های معرفی شده زمین تا آسمان تفاوت قیمت داردند. اغلب شرکت های بزرگ و سرمایه داران کلان این خط ها رو برای به یاد ماندن شمارشان در ذهن مشتریان خودشون تهیه می کنند.

شما فرض کنید رندترین شماره ممکن همچون 09123456789 را داشته باشید و این شماره مربوط به شرکت شما باشد، بعد از یک بار خوانده شدن شماره برای مخاطبین خود دیگر هیچ کس امکان ندارد این شماره را فراموش کند.

و یا شماره خط شما از نوع شماره رند حروفی باشد که نام شرکت شما در شماره گنجانده شده است این طوری مشتری به واسطه اسم شرکت یا کمپانی شماره شما را سریع به یاد می آورد.تعدادی از شرکت های بزرگ برای اعتبار خودشان از خرید سیم کارت سازمانی سر باز نمیزنند ولی تعداد انها متناسب با شماره های محدودی که وجود دارد کم است.

توییتر
ایمیل
تلگرام
واتساپ
لینکدین
فیس بوک

دیدگاهتان را بنویسید